Can't believe it's already a new year! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janne Krekt - WaarBenJij.nu Can't believe it's already a new year! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janne Krekt - WaarBenJij.nu

Can't believe it's already a new year!

Blijf op de hoogte en volg Janne

06 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

It's still hard to believe that it's already 2015!

Allereerst wil ik jullie allemaal een heel erg gelukkig en gezond nieuwjaar wensen!

Samen met mijn lieve vriendinnetjes Lian en Hantzen ben ik het nieuwe jaar ingegaan. Dinsdag 30 december stonden zij bij mij in Londen op de stoep. Die dag was ik op stage de Top 2000 aan het luisteren en leek het me wel grappig om ook eens een verhaaltje in te sturen en terwijl ik onderweg was om de dames op te halen, ontving ik het ene na het andere berichtje dat mijn verhaal op de radio was geweest hahaha.

Dag 1 stond in het teken van oudjaarsdag én de perfecte outfit vinden, dus op naar Oxford Street om eens lekker te winkelen. We waren er gelukkig redelijk op tijd dus met de drukte viel het nog redelijk mee. Na een aantal winkels en 100 jurkjes passen verder, had ik dan eindelijk een leuk jurkje gevonden en kon het feest voor mij beginnen. We moesten voor 10 uur de club binnen zijn waar we oud&nieuw zouden vieren en hadden daarom maar besloten om niet te laat terug te gaan naar mijn flatje om ons rustig klaar te kunnen maken. We hadden kaartjes voor de club Piccadilly Institute en het was een gezellige avond! Helaas werd er niet een heel groot spectaculair moment van de 12-uur gemaakt, maar gezellig was het zeker.

De tweede dag wouden we graag naar de Nieuwsjaar parade, dus hebben we onszelf uit bed gesleept om deze niet te missen. Het was een leuke parade en na een half uur hadden we eindelijk een plekje vooraan bemachtigd. Er waren vooral erg veel fanfares en ik geloof dat Lian ze zo ongeveer allemaal gefilmd heeft hahaha.
Na de fanfare was het tijd om even op te warmen en wat te eten en daarna zijn we nog even bij Convent Garden en M&M World geweest.

De volgende dag stonden er ook weer veel dingen op de planning en het was schitterend weer dus dat kwam goed uit. Eerst maar even een bezoekje aan Harrods brengen en daarna zouden we in de London Eye, maar helaas hadden meer mensen dit idee en was het volledig uitverkocht. Hoe dat mogelijk is, begrijp ik nog steeds niet haha. Dan de planning maar even omgooien en een bezoekje aan de Shard brengen. Dit is het hoogste gebouw van London en op de 32ste verdieping is een Aquabar met een prachtig uitzicht. Smart Casual gekleed is echter wel een vereiste, dus eerst maar even naar huis om een jurkje aan te trekken. Chique gekleed en al gingen we naar de Shard waar we vervolgens van een prachtig uitzicht en een heerlijk wijntje hebben genoten. Wat een super mooie bar is dat zeg. 's Avonds was het tijd voor mijn verjaardagcadeautje: de 'La Soiree' voorstelling. Dit was in een spiegeltent met circus-, cabaret- / burlesqueachtige taferelen. Het was een ontzettende leuke show en we hebben ervan genoten.

De volgende dag was het alweer zaterdag en de tijd ging weer veel te snel. Die dag zijn we naar de London eye geweest en daarna nog even naar de Victoria Secret winkel en Niketown store. In de avond hebben we een bezoekje aan Hyde Park Winterwonderland gebracht om daar even lekker te feesten in de grote feesttent, wat een geweldige sfeer hangt daar toch elke keer weer. Helaas was het om 10 uur al afgelopen en waren wij nog lang niet uitgefeest dus hebben we nog maar even een bezoekje aan de O'neill's bar gebracht om de vakantie goed af te sluiten.

De volgende dag was het helaas alweer tijd om afscheid te nemen van de dames. Na ze op Baker Street te hebben afgezet, ben ik nog even naar de pub gedaan om vakantieverhalen met Will uit te wisselen en daarna maar niet te laat op bedje gegaan, aangezien er weer een volledige stageweek op de planning stond.

Gisteren heb ik weer even heerlijk getraind voor korfbal en probeer ik weer een beetje in een normaal ritme te komen, wat nog vrij lastig blijkt haha.

Mijn laatste weken zijn hier in London aangebroken en ga er maximaal van genieten, want voordat ik het weet zit ik helaas weer in het vliegtuig terug naar Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janne

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 15060

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 20 Februari 2016

Studeren in Kufstein, Oostenrijk

25 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Buitenland stage naar Londen

Landen bezocht: