The next adventure is waiting! - Reisverslag uit Mildam, Nederland van Janne Krekt - WaarBenJij.nu The next adventure is waiting! - Reisverslag uit Mildam, Nederland van Janne Krekt - WaarBenJij.nu

The next adventure is waiting!

Blijf op de hoogte en volg Janne

10 September 2015 | Nederland, Mildam

Jaja want over een kleine 1.5 week is het al zover, mijn vertrek naar Kufstein, Oostenrijk! Tussen alle feestjes, vergaderingen en werken door gaan m'n gedachten steeds vaker uit naar het moment van vertrekken. Weer 5 maanden vol avontuur staan op me te wachten en ik ben heel erg benieuwd hoe het deze keer zal zijn. Een tweede keer weg gaan is misschien nog wel gekker dan de eerste keer, omdat je inmiddels wel een klein beetje weet hoe het is en hoe het voelt om weg te zijn, maar toch ook totaal niet weet hoe het deze keer zal zijn. Ik ga 5 maanden studeren in Kufstein en ga zo'n 11 vakken volgen voor 30 credits, dit staat gelijk aan een half schooljaar. Normaliter hou ik niet echt van sneeuw, maar dit jaar hoop ik dat er veel en vroeg sneeuw valt zodat ik heerlijk van de 200-nog-wat kilometers aan pistes kan genieten! 

Inmiddels is ongeveer alles voor m'n vertrek in kannen en kruiken, er is een kamer voor me (als het goed is), ik heb contact gehad met m'n buddy en last but not least krijg ik ook deze keer weer een erasmusbeurs, altijd leuk zo'n financiële meevaller. 

Ook hou ik jullie deze keer weer met alle liefde op de hoogte van m'n verhalen!

Eerst zal ik de komende dagen nog maar lekker genieten van Nederland en de lieve mensen om me heen, want voordat ik het weet is het nieuwe avontuur weer begonnen. Tiid hâldt gjin skoft ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janne

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 15117

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 20 Februari 2016

Studeren in Kufstein, Oostenrijk

25 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Buitenland stage naar Londen

Landen bezocht: