Family time. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janne Krekt - WaarBenJij.nu Family time. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janne Krekt - WaarBenJij.nu

Family time.

Blijf op de hoogte en volg Janne

04 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Afgelopen weekend was het tijd om familie te verwelkomen in London, met een kleine vertraging van 12 minuten was het dan eindelijk zover en stonden heit, mem en Feits op Kings Cross St. Pancras. Gelukkig kwamen ze in de avondspits aan en was de metro lekker druk. Op vrijdagavond zijn we uiteten gegaan bij Leicester Square en daarna lekker ons bedje ingedoken, want er stond een druk weekend op de planning. Zaterdag zijn we eerst naar Camden Town geweest en daarna naar Oxford street, waar het erg druk was vanwege Black Friday weekend en de kerst inkopen. Ik wou graag naar winterwonderland in Hyde Park, maar toen we daar eenmaal aangekomen waren en er een enorme rij voor de ingang stond hebben de dat maar overgeslagen. Dan maar naar het Hardrock cafe, maar ook daar bleek het erg druk en mochten we 2 uren (!!!) wachten op een tafel. Dat was de familie Krekt niet van plan, dus op naar huis dan maar. Vlakbij Paddington station werd er een gezellig uitziende pub gespot en werd er besloten om daar een drankje te doen. 's Avonds hebben we gezellig een filmpje gekeken. Op zondag stond er een river cruise gepland langs de Big Ben, Tower Bridge en Greenwich, het was erg mooi weer dus we hadden geluk. Het weekend ging er snel voorbij en maandag was het alweer tijd om afscheid te nemen en om weer aan een nieuwe stageweek te beginnen. Het einde is helaas al bijna inzicht en eigenlijk moet ik nog veeeeel te veel doen. Dinsdagmiddag heb ik geholpen met de kerstboom te versieren, jaja die staat hier alweer op. De kerstmuziek werd aangezet en samen met Eleanor ben ik de hele middag bezig geweest om de kerstboom zo mooi mogelijk te maken.

De winter is hier ook aangebroken, ik geloof dat het nog niet zo koud is als in Nederland, maar na een zonnig weekend is dit koude weer wel weer eventjes wennen.

Vanavond ga ik naar de sinterklaasborrel van NL Borrel, want natuurlijk vergeten we de Nederlandse tradities niet.

Het weekend is ook weer lekker volgepland, zoals altijd en erg veel tijd om te slapen is er waarschijnlijk weer niet. Slapen doe ik Nederland wel weer haha.

Cheers!