London is the place for me! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janne Krekt - WaarBenJij.nu London is the place for me! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janne Krekt - WaarBenJij.nu

London is the place for me!

Blijf op de hoogte en volg Janne

12 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het avontuur loopt alweer op zijn einde, over 3 weken en 2 dagen vlieg ik alweer naar Nederland terug en dit keer niet voor een paar dagen (snik snik). Toen ik wegging kon ik me niet voorstellen dat 5 maanden zo snel zouden gaan en dat ik het leven in een grote stad ooit zo leuk zou gaan vinden, maar inmiddels kan ik wel zeggen dat het leven in de stad zo slecht nog niet is en dat ik er best aan zou kunnen wennen om hier te wonen, want zoals het liedje in de Paddington beer movie gaat: London is the place for me.

De afgelopen week heb ik weer voluit genoten. Na de kerst en NYE dingen is alles weer redelijk terug naar normal life gegaan en was iedereen weer terug en London, dus tijd om weer eens bij te kletsen met iedereen. Afgelopen week ben ik twee keer wezen korfbal trainen en op vrijdagavond was het tijd om weer eens te meeten met Fre en Lieve, samen met Michelle hadden we afgesproken in de Hems om daar het weekend even in te luiden. Ik ben niet te laat naar huis gegaan, want zaterdag stond er weer een super leuk activiteit op de planning; Hidden City! Samen met wat mensen van korfbal gingen we het spel Hidden City in Shoreditch spelen. Het is een soort treasure hunt / speurtocht idee naar street art. Via smsjes kreeg je hints toegestuurd en die moest je dan oplossen door naar een bepaalde plaats te lopen en daar iets te gaan zoeken. Als je de oplossing had gevonden dan moest je het antwoord terug smsen en kreeg je te horen of het goed was. Zo niet, dan kreeg je 10 minuten straftijd. Aan het einde kreeg je een overzicht met hoeveelste plaats je geëindigd was en wij waren derde!!! (van de drie teams die meededen haha). Helaas hadden wij wat vragen in eerste instatie fout beantwoord en hadden we zo'n 60 minuten straftijd opgebouwd haha. Ook waren we gewoon niet zo heel erg snel, maar goed we hebben een super leuke middag gehad.

's Avonds was het tijd om op stap te gaan naar Whiskey Mist, want de promoter had ons verteld dat er voetballers van een Liverpool team zouden komen, nou hartstikke leuk maar ik heb geen voetballer gezien haha. De zondag begon lekker hangover en met weinig zin heb ik mezelf uit bed gesleept want Fre, Lieve en ik zouden naar Kingston upon Thames gaan om naar de omgevallen telefooncellen te gaan kijken en om daar te komen moesten we zo'n 70 minuten reizen (yeaaah). Na de gouden tip van Fre om Cola te gaan drinken, voelde ik me toch echt wel beter. Dus lieve vriendjes en vriendinnetjes, als je een kater hebt, drink gewoon een glas cola en je voelt je weer op en top. Chips zou ook helpen, maar daar kon ik op dat moment nog niet echt aan denken haha.
De omgevallen telefooncellen waren heel erg leuk en er kon weer een ding van het sightseeing lijstje afgestreept worden. Daarna hebben we nog even wat rondgelopen in Kingston, wat gegeten en daarna nog meer rondgelopen en toen kwamen we een HEMA tegen. Ja ja als drie kleine kinderen zo blij, omdat we een HEMA zagen. Ik geloof dat we daar ongeveer een half uur hebben rondgelopen en wel 10 keer hebben gezegd hoe leuk en schattig alles wel niet was. Echt vreemd dat je zelfs dingen als de HEMA opeens helemaal leuk gaat vinden, als je ze 4,5 maand niet ziet hahaha. Na over de HEMA shock heen te zijn gekomen, zijn we naar de bios gegaan. Ein-de-lijk ging ik naar de beertje Paddington film en wat was die film leuk zeg. Zo'n echte feel good movie, waarbij je je helemaal laat meeslepen. Ik heb me echt verbaasd over hoe mooi die film gemaakt is, bijna levensecht.

Vandaag is het alweer maandag en begint er weer een nieuwe week, ben benieuwd wat voor leuke dingen deze week me weer gaat brengen. Succes allemaal, want ik weet hoe leuk de meesten van jullie maandagen vinden.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janne

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 15083

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 20 Februari 2016

Studeren in Kufstein, Oostenrijk

25 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Buitenland stage naar Londen

Landen bezocht: