Laatste weekje in Nederland - Reisverslag uit Mildam, Nederland van Janne Krekt - WaarBenJij.nu Laatste weekje in Nederland - Reisverslag uit Mildam, Nederland van Janne Krekt - WaarBenJij.nu

Laatste weekje in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Janne

18 Augustus 2014 | Nederland, Mildam

Na maanden van voorbereiding is de laatste week in Nederland dan aangebroken. Het leek nog weken te duren voordat ik zou vertrekken, maar nu is de laatste week al aangebroken! Maandag 25 augustus zal ik om 09.35 uur vanaf schiphol vliegen naar Londen, super spannend! Eerst ga ik daar een weekje vakantie vieren en op 1 september zal ik beginnen met stagelopen bij WECH.
Deze week nog maar even goed genieten van alle Nederlandse dingen en mensen. Er staan nog een aantal gezellig avondjes en daagjes gepland. Ergens moet ik ook nog tijd vinden om in te pakken voor een half jaar. Tip van mem; neem niet teveel mee, maar hoe doe je dat als je voor een half jaar moet pakken?! Wat ga je daar wel dragen en wat niet?! Ach gelukkig hebben ze in Londen ook wel een Primark waar even goed geshopt kan worden.

  • 18 Augustus 2014 - 20:23

    Marieke:

    Leuk, nu kan ik jou ook volgen! Geniet lekker van je laatste week. Hij gaat waarschijnlijk al supersnel. Idd niet teveel meenemen, maar ik ben er al achter gekomen dat 20 kg echt niet veel is. Gewoon alles daar shoppen. Tot snel!

  • 18 Augustus 2014 - 21:47

    Ria:

    Super leuk Janne, bin beneid nei dien verhalen! En freed sille we dr even een leuk afscheidsfeestje van meitsje! Dikke tút

  • 22 Augustus 2014 - 10:14

    Jellie:

    Succes met de laatste voorbereidingen en geniet van alle afscheids "avondjes".... Wij wensen je heel veel plezier en goede leerzame tijd in London. We gaan je volgen Leafs en dikke tut fanut Otterlo JJYJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janne

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 15118

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 20 Februari 2016

Studeren in Kufstein, Oostenrijk

25 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Buitenland stage naar Londen

Landen bezocht: