Waar o waar is de tijd gebleven?! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janne Krekt - WaarBenJij.nu Waar o waar is de tijd gebleven?! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janne Krekt - WaarBenJij.nu

Waar o waar is de tijd gebleven?!

Blijf op de hoogte en volg Janne

25 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ja ja vandaag zit ik precies 3 maanden in London en ik zou niet weten waar de tijd gebleven is?! Ik herinner me nog goed het moment op Schiphol dat het tijd was om afscheid te nemen van heit en mem en dat ik ze pas over 5 maanden weer terug zou zien, met uitzondering van de twee of drie weekenden die ik ze misschien zou zien en nu zijn we zomaar 3 hele maanden verder!

Het is ook alweer twee weken geleden dat ik mijn laatse blog heb geschreven en zal dan ook even goed mijn best doen om alles te herinneren wat ik de afgelopen twee weken gedaan heb.
Op donderdag 13 November ging ik met Anthony (mijn stagebegeleider), zijn vrouw, dochter en een collega van zijn vrouw naar de theatervoorstelling Jump! Dit was een combinatie van acteren, dans en turnen. Zie het linkje voor een filmpje; http://www.sadlerswells.com/whats-on/2014/jump/. Het was een geweldige show.

Dat weekend kwam Johan langs en op zaterdag zijn we naar de Cable Cars gegaan. Dit is een kabelbaan die gebouwd is voor de olympische spelen. Het uitzicht was niet heel erg mooi, maar de terugreis gingen we toen het begon te schemeren en toen kon je alle gebouwen met lichtjes aan zien. Verder hebben we die dag een bezoekje aan Greenwich gebracht, hier ben ik al meerdere keren geweest maar deze keer ontdekte ik ook het park met een hele steile heuvel. Dit was een beste klim, maar het uitzicht was prachtig. Op zondag hebben we een bezoekje aan het Natural History Museum gebracht en zijn we naar Regents street gegaan waar de kerstverlichting aan werd gezet.

Maandag was het weer tijd voor stage en trainen, want dat gaat ook altijd door. Verder was de week wat rustig en dat was ook wel eens lekker voor de verandering.

Zaterdag ben ik met Frederique en Lieve een dagje naar Manchester geweest, even een gezellig dagje uit! We hebben daar wat rondgelopen op de kerstmarkt en heel veel 'ooooh', 'aaaah' en 'kijk hoe leuk!!' geroepen. Ook hebben we het Hard rock cafe bezocht, dit was super leuk en ik heb ontdekt dat ze er in London ook eentje hebben dus daar moet binnenkort maar even een bezoekje aangebracht worden! Heit, Mem en Feits bereid je alvast maar voor!!
Op zondag vond ik het tijd dat ik maar eens een paar nieuwe schoenen moest kopen en een nieuwe jas was eigenlijk ook wel nodig, aangezien het koude weer ook hier gearriveerd is. Tijd om te shoppen dus! Helaas kwam de regen met bakken uit de lucht en vind ik Oxford street eigenlijk altijd net wat te druk, maar goed ik ging het gokje toch maar wagen. Gewapend met paraplu ging ik op pad en tot mijn grote verassing viel de drukte mee, happy me! Ook het winkelen was een groot succes want ik vond zowel een jas en schoenen! Ik moest me wel beheersen om alle winkels niet helemaal leeg te kopen, want alles leek opeens zo leuk en goed te passen. Maarja om nou de rest van de maand op een houtje te gaan bijten omdat al mijn geld aan nieuwe kleren is op gegaan, is ook niet echt de bedoeling.

Deze week is het ook weer tijd om te stemmen op de Top 2000, dit was ik natuurlijk helemaal vergeten maar gelukkig heeft heit me daar even aan herinnert en zal ik eens even goed over mijn keuze van dit jaar nadenken.
Grappig dat we de Top 2000 vroeger eigenlijk helemaal niet zo leuk vonden, maar er nu stiekem toch wel een beetje van genieten. Op een of andere manier hoort de Top 2000 bij de kerstvakantie.

Dit weekend krijg ik heit, mem en Feits op bezoek. Ik zal deze week eens even na gaan denken over wat ik allemaal met ze wil gaan doen in het mooie London. Hopelijk kunnen ze op maandag ook weer naar huis, aangezien ze met de trein reizen en ze in Brussel besloten hebben dat het wel een goed idee is om te gaan staken. Vooralsnog gaan de treinen gewoon en anders maar gezellig een dagje langer in London, ook niet een grote straf.
Ook zal ik deze week even tijd gaan vinden om mijn huis grondig schoon te maken, aangezien dat er de laatste tijd ook wat bij inschiet.

Ik geloof dat dit mijn update weer was en zal zo de kou weer in, want het mijn stagedagje zit er bijna op!

  • 27 November 2014 - 19:40

    Eling:

    Hoi leaf lyts famke.

    Ik hie frege om do folgjende ferslach yn it Ingelsk te dwaan, gjin sin of ferjitte.

    Hjir is fierders alles oke. Dan doch ik it mar yn it frysk.

    groetnis Eling

  • 04 December 2014 - 17:46

    Janne Krekt:

    Hoi Eling,

    Haha ik hoar het toch maar bij het Nederlands, dat mut ik ek nog wat onderhoarde he.

    Groetnis,
    Janne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janne

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 15111

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 20 Februari 2016

Studeren in Kufstein, Oostenrijk

25 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Buitenland stage naar Londen

Landen bezocht: