Lovely London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janne Krekt - WaarBenJij.nu Lovely London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Janne Krekt - WaarBenJij.nu

Lovely London

Blijf op de hoogte en volg Janne

28 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Alweer een week voorbij, wat gaat de tijd toch ontzettend snel!
Ik heb deze week een hele drukke stage week gehad, vooral veel lange dagen maar wel super leuke dagen. Een week vol met meetings en met de AGM (annual general meeting), dit is de jaarlijkse vergadering waar alle bewoners, medewerkers en board bij uitgenodigd zijn. WECH verzorgd deze avond. Woensdag om 06.45 uur ging mijn deurbel en schrok ik wakker omdat ik sleutels aan mensen moest geven, daarna ben ik nog maar weer lekker mijn bedje in gedoken. Verder heb ik woensdag de hele dag geholpen met de voorbereidingen van de AGM en die avond zelf heb ik de mensen ingeschreven. Veel van de AGM heb ik niet meegekregen aangezien er tijdens de vergadering ook nog steeds mensen binnenkwamen, maar gezellig was het wel.

Op dit moment zit ik lekker in mijn achtertuintje te genieten van de zon, want godzijdank is het typische Engelse weer (regen) me tot nu toe aardig bespaard gebleven.

Dit weekend was thuis Flaeijelfeest weekend, het deed toch wel een beetje pijn om één van de mooiste feestjes van het jaar te moeten missen, maar gelukkig heb ik hier ook een prachtig stapweekend gehad. Vrijdag hebben we eerst wat drankjes bij mij thuis gedaan, voordat iedereen mijn huis gevonden had en ik iedereen gevonden had om ze erin te laten waren we zo'n 3 kwartier verder hahaha. Na de nodige drankjes, stokbrood, cake en chips en een hele grote bende zijn we naar Piccadilly Institute gegaan, dit is een club van 5 verdiepingen mét goede muziek, dat heb ik nog niet veel meegemaakt. Onderweg kwam Frederique erachter dat haar sleutels nog bij mij lagen dus eerst maar langs haar huis om te zorgen dat ze op één of andere manier 's nachts weer naar binnen kon. Daarna een gezellig avond in Piccadilly Institute gehad, wat veeeeeels te vroeg afgelopen was en ik wou nog lang niet naar huis dus nog maar een soort van afterparty bij Frederique gedaan.
Zaterdag zijn we weer naar Camden Town gegaan en daar op het terras gaan zitten en maar besloten dat ik niet echt in staat was om nog een avond op stap te gaan. Toch kwam het besluit om één drankje in de Hems te doen, maar het was wel wat vroeg nog en aangezien je echt de hoofdprijs in de kroeg voor drank betaalt, belanden we eerst nog even bij Frederique thuis. Om een uur of 10 toch maar naar de Hems, maar daar was het veels te rustig dus zijn we naar een andere kroeg, O'neills, gegaan. We konden voor 10 uur gratis naar binnen, maar Joris en ik presteerden het om net 1 minuut te laat te komen dus werden we vriendelijk verzocht om 8 pond per persoon entree te betalen. We hebben even gepraat als brugman en ik heb de bewaker maar even een 'lovely man' genoemd en toen mochten we met z'n tweeën voor 8 pond naar binnen, dikke prima! Bij deze kroeg kreeg ik toch nog een beetje mijn Flaeijel gevoel, aangezien er een live band was die een aantal tentfeestliedjes speelde :)
Uiteindelijk was het toch weer een latertje en moet ik deze zondag maar besteden aan uitrusten anders lig ik morgen op stage te slapen.

Ik ga nog lekker genieten van het zonnetje en ik wens al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes die een heeeeel klein beetje brak van het Flaeijelweekend zijn veel sterkte met uitbrakken!

  • 28 September 2014 - 21:21

    Fre:

    Hahaha nice to mention dat ik mn sleutels weer vergeten was OEPS

  • 28 September 2014 - 23:04

    Beppe:

    Hai Janne,ben net thuis,na een geweldige voorstelling van de soldaat van oranje.heb genoten samen met Hennie.Nu net je verslag gelezen en ik moet nu ook slapen.Zullen we dinsdag avond even skypen?Lekker koese tut Beppe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janne

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 15117

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 20 Februari 2016

Studeren in Kufstein, Oostenrijk

25 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Buitenland stage naar Londen

Landen bezocht: